Ingen missar väl Blondinbella?

Hejhopp. Nu tror jag faktiskt att ALLT skolarbete är avklarat. Bara den där förbaskade årsboken som måste betalas, men det är åtminstone bara en grej.

När jag kom hem nu på eftermiddagen satte jag mig på balkongen och läste Språktidningen. Den är helt underbar, just nu håller jag på att läsa en artikel som latinska citat som egentligen var på grekiska.

Hörde ni Blondinbella på radion i förmiddags? Självklart satt jag bänkad vid radion och lyssnade på vartenda ord (nästan). Eftersom jag är jag måste jag får göra en liten analys, men fröken BB själv lär ju gilla det. All publicitet är bra publicitet, liksom.
Som vanligt lät hon så där uppstyltad och konstgjord som hon alltid gär men ju längre programmet höll på, desto med släppte det och hon började låta mer avslappnad. Jag var faktiskt nästan förvånad över att hon kunde skämta till det lite ibland och inte bara låta såsom hon anser vara perfekt hela tiden. Dock känns det som att det finns en fasad där hela tiden. Man har hört det förut, liksom.

Nu ska jag fortsätta läsa lite Språktidningen tror jag, så himla härligt att sitta på balkongen vid den här tiden på dagen när solen har gått förbi. Sen ska jag laga middag också, får se vad det blir. Orkar egentligen inte laga nåt, men pallar inte äta rester en dag till.

Kram!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åh, jag hörde aldrig P3.

Har ingen lust att lyssna på henne i en timme ;D

2008-06-09 @ 18:35:32
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ohh, tack. Jag har gjort den själv^^. Jag förmodar att du gillar Håkan då?:)

2008-06-09 @ 20:32:59
URL: http://fjorton2.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:35:13
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:35:30
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0