Midsommar

Idag var jag i tornet med Ameli och Nilla. Både Ameli och jag hade bakat, så det fanns sjukt mycket kakor. Hallongrottor, chokladkaka och solrossnittar. Grymt uppskattat. Mindre uppskattat, av oss alltså, var att alla inomhusvärdar fick gå hem typ tre. Ameli och jag var tvungna att jobba till sex. Jaja. Nu är jag hemma igen, alldeles ensam eftersom mamma fortfarande är på landet. Jag har städat köket och duschat, ätit lite taleggio och några solroskakor och nu sitter jag med en kopp japanskt grönt te och väntar på Fanny. Vi ska antagligen till Fredrik på Värmdö, så det blir midsommarfest ändå :P.

Vi hade btw kransar i håret på jobbet idag, folk fotade sjukt mycket. Det var roligt. Nu ligger kransen på köksborde. Måhända kan det bli en fin accessoar till kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0