Sport. Så stört onödig grej.

Drog till Vällingby och träffade Fanny. Vi gick run tpå ÖB och köpte stört billig choklad och så fick jag äntligen tag på de där tälten. Sen gick vi och åt i Vällingby Centrum. Det var typ som ett mini-Kungshallarna. Jag åt stört god falafeltallrik med couscous. Sen åkte vi och mötte Disa och åkte till Gärdet och spelade fotboll med lite folk från skolan och några andra. Inte för att jag spelar fotboll då, skulle aldrig komma på fråga. Jag stod mest och flummade mig med Disa och skrek när bollen kom för nära.

Efter ett tag drog Fanny, Disa och jag in till stan, gick runt ett tag på Söder och satt på 7-eleven ett tag. Nu är jag hemma. Ska bli grymt skönt att sova. Sov visserligen 11 timmar inatt men sömn är verkligen en bristvara i mitt liv just nu.

Jag är btw fett sugen på att börja cykla. Asmycket. Bli en sån där soft mänska som cyklar överallt. Synd bara att jag är nojig och har cykelhjälm, det är så stört ohett så det finns inte. Att se snygg ut i cykelhjälm måste vara en av få omöjligheter här i världen. Men jag lär behöva det, mitt balanssinne suger typ. Och jag som ska cykla en massa inne i stan, haha. Det här bådar inte gott.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

mmm älskar falafel och couscous..var för sig och ihop!



kul att nån verkar gilla byxorna, hehe

kram!

2008-06-24 @ 11:13:11
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Disa

hahaha, jag vill typ också cykla överallt!! vi kan ta en massa cykelturer tillsammans, och fanny kan följa med! men jag är också sådär nojig, så jag måste också ha hjälm, annars är jag livrädd. och man ser så ful ut. haha.

2008-06-24 @ 14:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0