Dagens

Låt
En tätort på en slätt Lars Winnerbäck

Svull
Gigantisk kanelbulle på Organic Green

Sak som gjort mig upprörd
Det fanns inga KRAV-bananer på ICA, bara gröna bananer.

Ont
Magen. Åt jättemycket till lunch och var inte alls hungrig när vi skulle äta middag men åt lite ändå och nu har jag ont i magen plus lite sånt där konstigt ont som jag får i hela kroppen ibland.

Ont 2
Höger smalben. Hade grymt ont i duschen i förmiddags, funderar på om det kan vara nån lindrig benhinneinflammation.

Nytta
Framsteg vad gäler utformningen av årsboken. Jag skulle väldgt gärna ha velat skriva "research paper" här men let's face it, jag kommer sitta och panikskriva på måndag kväll.

Framtidsfundering
Vad innebär "Introduktionskurs i lingvistik"? Är det för lamt, borde jag satsa på 30p-kursen?

Insikt
Bara för att termometern visar några grader varmare än igår så betyder det inte att det är nån vårvärme. Just därför ska man klä sig ordentligt och inte vara en väderoptimist som jag.

Borde
Börja gå runt med min svindyra lilla anteckningsbok i väskan så att jag direkt kan skriva ner allting jag tänker på.

Längtan
Att H<3 ska höra av sig. Eller så är jag lite osentimental och inser att jag inte har hört av mig heller. Och kanske till och med ringer själv.

Fundering
Varför delar man jämt upp allting i dagar? Det är förvisso praktiskt men en dag är ju lång. Massor av timmar, minuter och sekunder. En dag består av stunder och ögonblick och alla dess ögonblick är unika. Hur kan man då summera sin dag när den har bestått av så många händelser, val, samtal, skratt, funderingar, insikter, syner, ljud, känslor, smaker.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: va cool ändå :D

2008-03-28 @ 22:18:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0