Flyttstädning och minnen

Blev inget bloggande igår, hade inte tid. Hade fullt upp med latinprov och engelskauppsats som jag inte ens visste att vi skulle ha. Hade inte ens läst ut boken! Gjorde så gott jag kunde men det gick sådär...

Idag är det onsdag, dagen som mest består av håltimmar. Redan igår bestämde jag mig för att inte gå till förmiddagslektionerna. Istället stannade jag hemma hos pappa och fortsatte med flyttstädningen och jag var jävligt effektiv! Har sorterat ut allt som jag vill slänga, spara och ge bort. Nu återstår bara att packa ner allt i lådor och forsla iväg det till antingen pappas källarförråd i nya lägenheten eller vårt källarförråd här hemma.

Vad mycket minnen som kommer fram när man rensar alla loådor och garderober. Hittade massor av gamla skolböcker, leksaker och annat som gjorde mig jättenostalgisk. Och alla berättelser sen! Jag började skriva på jättemånga romaner när jag var liten men avslutade så klart aldrig något. Höll på att garva ihjäl mig när jag satt och läste igenom dem. Det är typ Kitty-böcker i tusen gånger sämre version. Haha.

Jag ska iaf gå till psykologin idag kl 2. Har ju läst läxan så varför inte skriva förhöret?


Kommentarer
Postat av: ägare av minblogg

Trevlig att se dig här! Jag är ny här så skulle vara riktigt tacksam om jag fick ett riktigt bussigt välkomnande. hehe.

MVH ägaren till minbloggpointernet.

2008-03-05 @ 23:51:09
URL: http://minegnabloggpointernet.blogg.se/
Postat av: Tu Madre

ja, det var jättegott! det var 4 olika såser man kunde dippa oxfilén i.

2008-03-06 @ 19:20:27
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0