Fredagsplugg

Ingen vidare uppdatering idag... Började ju tidigt imorse. Trodde jag iaf. Jag kom till skolan runt kvart över åtta och typ fem pers till var där... tydligen hade Nils tänkt sig att vi ska ägna alla hans lektioner åt Kierkegaard-arbetet haha... Fram till franskan satt Hugo och jag mest och myste i soffan. På franskan var det nån snubbe som snackade filmkritik med oss och sen var det klassråd och ja var så helvetiskt hungrig och vad får vi till lunch? Nån tunn jävla grönsakssoppa! Buljong med lite sönderkokta grönsaker liksom. Åt lite baguette med smör på men det mättade ju knappast. Tog lite fil också. Haha. Kanske inte åt så lite ändå, men ingen "riktig" mat liksom. Jag blir så jäkla hungrig när jag har mens.

Jag hade ju bestämt mig för att vare effektiv nu de här dagarna och jag lyckades faktiskt ganska bra med det! Tog tillvara på håltimmen innan svenskan och läste franskaboken, den är fett seg men jag hann läsa hela 20 sidor!

Efter skolan ville H följa med mig hem men jag var stressad och hade ont i magen så jag ville inte det men det blev att han gjorde det ändå. Tur var väl det. Ibland glömmer jag bort vilken glädjeförhöjare han är, han får mig alltid på gott humör och får mig att tro på mig själv. Tack älskling <3

Ikväll har jag ätit pasta med lax, räkor och en sås på vitt vin, vitlök, chili, sambal oelek, saffran och dill, skrivit projektarbete och läst franska. Mamma har bakat kladdkaka som vi ska mumsa i oss snart :P

Nu ska jag läsa lite mer. Ha en bra kväll!

kram

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Jag SER ung ut ;) Folk kan nog missta mig som 16-åring ifall jag inte hade barnen med mig överallt :P

2008-03-14 @ 20:29:06
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Majken

jo kan det ju vara. Nerma Muhovic heter hon. Ngt du känner igen? ^^
tack så mycket :) ja det har jag! kram

2008-03-14 @ 20:40:18
URL: http://majkenheanesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0