Ingefärste och laktosfritt

Hade tänkt öpa ett par skor igår på Topshop men de fanns inte i min storlek :( Hoppas det kommer in nya, för jag vill verkligen ha dem! Små nätta skor i benvitt skinn med tunna snören, så himla fina!
Lydia fick iaf ett par skor, ett par gympaskor i broderatsiden med svarta sidensnören, assnygga. Vi köpte dem på DinSko och medan Lydia provade passade jag på att göra det också. Hittade lite fina skor på barnavdelningen (det är så roligt att jag kan ha barnskor medan 11-åriga Lydia inte kan det haha) men köpte inget.
Vi åt lunch i Gallerian och sen promenerade vi hem, tog en biltur ut till Smedslätten för att Lydia hade glömt att mata sin kanin och sen hem hit. Vi drack te och tog det lugnt och kollade på tv, sen åt vi Tacos och kollade på Andra chansen. Hur jäkla stor sannolikhet var det att Carola skulle åka ut? haha...
Vi somnade rätt tidigt igår och imorse åt vi för första gången frukost vid matsalsbordet (eftersom vi var 3 pers). Gateaus valnötsbröd med leverpastej och laktosfri fil med hallon (testar laktosfritt ett tag för att se om jagär laktosintolerant). Dagen senage dram med Monopol och tedrickande, gjorde bl.a. en kopp te på färsk ingefära för att lindra min förkylning. Hoppas det funkar, ska göra lite mer ikväll.
Trots förkylningen gick jag och tränade, dansjympa blev det idag. Älskar de passen, men det allra roligaste är nog Step på söndagar halv fem.. :P


Kommentarer
Postat av: e

hoppas du får en mysig söndagkväll!:)

2008-03-09 @ 19:22:32
URL: http://ameliiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0