Jag knäckebrödsbloggar vidare...

Blogg.se har krånglat som fan de senaste dagarna, vad händer?

För er som undrar hur det gick med den där kappan jag hade glömt kan jag säga att det gick bättre än väntat, hon i affären kom till och med ihåg mig så det var bara att ta kappan och gå därifrån igen.

Filosofin är inskickad också så det känns skönt :)

Hugo kom hit igår eftermiddag/kväll. Vi lagade pasta med lax och massa goda kryddor och hade det väldigt mysigt :) På förmiddagen med för den delen. :O Han gick vid halv två-tiden och då passade jag på att duscha och tvätta håret och sen gick jag ner och åt lunch på Organic Green. Blev lins- och grönsakssoppa idag, mmm..!

Hade ju tänkt gå med resten av kläderna idag till en annan second hand-butik. Gör det om nån timme eller så, tänkte dricka lite te och bara ta det lugnt ett tag och njuta av allt.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

hoppas du slipper migrän, för det går faktiskt i arv sa en läkare till mig.

2008-03-27 @ 15:29:59
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0