Jag tänkte snygga upp lite här

Jag skulle ju alltid kunna gå och belasta min vän Anna med att hjälpa mig med bloggdesignen. Men tills jag har orkat göra det tänkte jag byta bakgrundsbild. En bild tagen kl 2 på natten i december känns inte så rolig nu när våren snart är här (ELLER HUR???). För jag har faktiskt tagit bilden själv. Vid 2-tiden på natten som sagt, på Sergels torg, natten mellan den 17 och 18 december, när vi hade kommit hem från Berlin och var tvungna att promenera hem eftersom kollektivtrafiken inte går vid den tiden på vardagar.

Om det är nån som vill hjälpa mig att fixa en header så säg gärna till :P Har läst flera olika instruktioner på andras bloggar om hur man gör men kombinationen slö+tekniskt efterbliven hjälper mig inte direkt i den här situationen. Behöver man nåt avancerat program på datorn för att fixa en snygg header?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0