Lördag

Vad är det med min förkylning? Den försvinner ju aldrig. Jag är sjuk så sällan att jag glömmer bort hur jobbigt det faktiskt kan vara.
Efter att ha varit duktig och skrivit lite mer research paper imorse så följde jag med mamma ut på stan och handlade ite grejer till mormor men sen var mitt blodsocker nere på botten så jag orkade inte längre, utan åkte hem. Åt makrill i tomatsås med råris och rucola och nu står en kopp varmt vatten med ingefära och lime och drar i köket.

Jag saknar den energi jag hade förut, de senaste veckorna har jag bara känt för att lägga mig och sova. Mirakelkur mot förkylning, någon?

Nu ska jag lägga mig i soffan och dricka ingefärste och äta chokladpraliner och läsa Under huden och tycka synd om mig själv.

Just det, jag träffade Daniella på tunnelbanan idag! Blev hur glad som helst, sjukt längesen vi sågs!puss på dig <3

Kommentarer
Postat av: anna

Ja linnen är ju dom med smala axelband.
Tunikorna är dom som ser ut som större t-shirts, längst ned.

2008-03-29 @ 15:53:39
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0