Men shit har min magsäck krympt eller?

Jag orkar inte ens käka upp ett jävla äpple, vad fan har hänt? Inte heller orkade jag äta upp lunchen i Söderhallarna. Var btw där med Andreas, det var trevligt. Vi irrade runt i Söderhallarna efter en toalett och gick till slut ner i biografen och tog deras toa. När det slutade snöa vågade vi oss ut och promenerade riktigt långt. Blev bl.a. en vända (eller ganska många vändor) runt slottet för att han skulle kolla vart han skulle på jobbintervju nånstans haha...
Vi kollade på skor också, jag behöver verligen ett nytt par, eller helst flera nya par, till våren. De där benvita skinnskorna på TopShop verkar ha tagit slut skitfort, åtminstone i stl 36 och 37, which means att jag inte kommer få några. Annas har Din Sko fina sommarskor.
Ibland önskar jag att jag vore kortare, så jag kunde ha höga klackar. Det är väl inte speciellt bra för fötterna så min längd kanske gör mina fötter en tjänst men ändå... Det finns så mycket skor som jag undviker just på grund av att jag blir så lång i klackskor.

Nu har jag btw börjat med ingefärste igen, åt till och med upp en av ingefärsskivorna idag, så desperat är jag att bli frisk! Hoppas jag blir det nu, att vara förkyld är ju verkligen skitjobbigt.

Nej nu ska jag nog fortsätta skriva lite filosofi, kom igång ganska bra i förmiddags faktiskt.

Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Disa

meeen din gay! du blir väl inte särskilt lång med klackar om du är typ 1.69? tänk på alla modeller som är typ 1.80 och ändå har klackar. då är ju du inte särskilt lång. kör klackar!!
dock borde jag köra med klackar lite oftare med tanke på min pygmé-längd... det skulle nog vara bra för mig. men det är ack, så mkt mer obekvämt med klackar... den bittra sanningen...

PUS

2008-03-25 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0