Second hand

Ojdå, ingen uppdatering alls idag. För att vara jag har jag haft väldit mycket saker att göra, skyller på det :P

Även inatt sov jag ovanligt mycket, förhoppningsvis är detta ett tecken på att jag håller på att bli frisk.
Samlade ihop de kläder jag skulle sälja och åkte upp till en second hand-butik på Östermalm för att hon skulle få kolla på kläderna. Hon tog emot ganska mycket av det och lyckas hon sälja det bir jag riiik moahaha..! Känns bra :) Lite läskigt var det ändå, speciellt när vi skulle diskutera priserna. Jag har ju inte den blekaste uppfattning om vad de där kläderna har kostat eller vad man normalt säljer dem för och hon blev nog lite irriterad... menmen, det gick bra och jag hoppas hon inte lyckades lura mig alltför mycket pengar, haha...
Ett litet problem bara... Ett av plaggen, en grön sidenkappa (nåt i den stilen) sa hon nej till direkt och bad mig hänga den på en av klädstängerna så länge. När jag gick därifrån en stund senare glömde jag den där. Vet inte om jag vågar ringa och säga det och komma och hämta den, men vad har jag för val?

Efteråt promenerade jag hem och gick sedan och åt grillad ciabatta med varmrökt lax på café Le Mans (tror jag det heter), vid Jarlaplan. Rekommenderar det varmt :)

Nu har jag varit och handlat och tvättat håret och nu MÅSTE jag skriva klart filosofin. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0