Sjuk?

Yes, bloggtorka it is. Har så sjukt mycket att göra men nu tänkte jag ägna några minuter åt bloggen ändå.
Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig då jag på grund av vissa omständigheter inte mådde så bra och den pluggtid jag hade att disponera blev inte utnyttjad till fullo.

Idag mår jag inte heller särskilt bra. Har ont i halsen och huvudet och på naturkunskapen fick jag värsta må-dåligt-anfallet och var tvungen att gå till syster. Jag vet inte vad som hände, jag började skaka i hela kroppen, blev alldeles svag och yr. Det blev bättre efter en stund, jag tror faktiskt att den utlösande faktorn var att vi satt och pratade om sjukdomar på naturkunskapen och jag klarar ofta inte av att höra sånt. Har ju dessutom så mycket att tänka på i skolan plus att jag fick reda på att H<3 ligger på sjukhus, han hade åkt in inatt. Tydligen var det inget allvarligt men ändå.

Jag skippar Kyrkmössen idag, måste vara hemma och plugga och dricka ingefärste och bli frisk.

kram

Kommentarer
Postat av: Fröken D

haha det ska jag hälsa honom:)

2008-03-17 @ 15:13:39
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0