Thaimaaat

Igår kväll kom jag fram till att det med största sannolikhet var för mycket tid framför datorn som orsakade min huvudvärk och yrsel. Stängde av datorn och la mig i sängen och tittade på Gordon's Kitchen Nightmares och Seinfeld istället. Från en skärm till en annan, haha... Inte undra på att jag inte mådde bättre.
Sov btw i ett vitt hanky-panky-linne i spets, började med det igår natt. Jag känner mig så himla fin i det, hihi.

Klockan tolv kommer Helena, Anna och Disa hit och vi ska ha årsboksmöte. Vi ska utbyta idéer och diskutera typsnitt, layout, omslag osv. Jag är fortfarande jävligt sugen på thaimat, förhoppningsvis kan vi få in det nånstans också... :P

Nej nu måste jag skriva lite research paper.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0