Bloggande

Bloggande alltså... Vilket sätt att skaffa sig makt! Satt nyss och läste det här inlägget och i det fick hon många bra saker sagda. En period i vintras hade jag hyfsat många läsare och det var en sån kick varje gång jag kollade statistiken och såg att ett nytt läsarrekord hade slagits. Jag fick många kommentarer och det var roligt. Nån gång i mars tröttnade jag och uppdaterade knappt alls. Nu har det börjat gå uppåt igen och det är kul att blogga numera tycker jag. Dels för att statistiken ser bättre ut (bättre, sa jag, inte bra :P), dels för att jag är inne i nån sorts hyperaktiv vs. jättedeppig period och vill hela tiden skriva av mig. Det må vara om saker som ter sig obetydliga för världen men jag skriver om det ändå för att det känns bättre. Man kanske skulle satsa på att bli bloggkändis? Det skulle vara kul att se hur det är. Man behöver ju inte bli nästa Blondinbella liksom men kanske satsa lite ändå.

Vi får se hur det går. Först ska jag försöka göra en snyggare header :P

Kommentarer
Postat av: maliN (:

va? varför inte det då? :O det är hur kul som helst att övningsköra! :) lovar dig!

jag har faktiskt gjort min header all by my self :)

2008-05-26 @ 21:29:43
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: Fan

Jag tycker JA! Bli bloggkändis.

2008-05-26 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0