Choklad

Vilket dystert inlägg det blev igår. Det började dock kännas mycket bättre framåt kvällen. Jag drack te och åt lyxig choklad (sån där från Lindt fylld med chokladmousse och körsbärs-chiligegga) och tittade på Eurovisionsemifinalen. Jag låg i sängen och ar skitnervös när vinnarna ropades upp men vad behövde jag oroa mig för egentligen? Hero är ju bäst! På lördag smäller det och då ska jag inte göra samma misstag som förra året. Hrrm.

Lyckades ta mig upp ur sängen relativt snabbt idag så nu har jag redan duschat och ätit frukost och druckit te :) Ska bara klä på mig och sminka mig lite så är jag redo för dagen, vilket bland annat kommer innebära att jag får reda på mitt psykologibetyg... *gulp* Kan ju passa på att berätta att det som gjorde min dag igår (förutom den gudomligt goda chokladen) var att jag fick reda på att jag får MVG i Engelska C. Underbart.

Nu ska jag göra mig iordning. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0