Greenpeace

Jag är sjukt trött idag, fattar inte varför. Jag sov runt sju timmar inatt, det brukar vara nog även om jag mår som bäst om jag får sova åtta timmar.
Lyckades iaf pallra mig upp och få i mig yoghurt och hallon till frukost, mums! På franskan pratade vi om fester och högtider och fick hitta på en egen nationell fest och göra posters, fett flummigt.
Efter franskan satt Disa och jag och gjorde posters till Årsboken och releasefesten 2 juni :P
Gick och åt med Andreas och sen tänkte vi gå till religionen men ingen var såklart där. Haha, det var helt sjukt, typ helt tomt på femte våningen. Har aldrig varit så lite folk där tror jag.
På hemvägen blev jag värvad till Greenpeace, klart man kan bidra med 50 spänn i månaden liksom. Han ska ringa och få mitt clearingnummer snart tror jag.

Ikväll är det bal! :D:D:D Vi ska vara där halv sju och innan dess ska jag locka håret och sätta upp det, göra pedikyr (själv alltså, ingen fancy salong här inte), sminka mig, eventuellt lägga lite gurka på mina trötta ögon samt ta in axelbanden på klänningen ifall det behövs. Men allt det där tar inte särskilt lång tid så det är absolut ingen panik. Ska väl hinna göra lite franska och spela lite Blocks innan också, haha.

kram!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken härlig bakrund du har på din blogg!

2008-05-21 @ 12:49:56
URL: http://junitjejen.se
Postat av: FANNY

FAn vad coolt detdär med wimen-timmen. Vi kommer vara typ de enda som vet det på nästa spelning, fett profffsigt att komma i rätt tifd!
shit vilket stört inlägg det blev helt tusans felstavat...

2008-05-21 @ 14:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0