Purpose Games

Bloggen krånglar hela tiden så jag kunde inte skriva om min smaskiga efterrätt somjag gjorde i lördags. Den bestod iaf av vaniljglass, hackade hassel- och valnötter jonung och kakao. Stört gott.

Inatt sov jag åtta timmar men har ändå varit sjukt trött hela dagen. Pratade nyss i telefon med Anna, hon sa att det kan vara pollenallergi. Jag misstänker det, för det rinner ur näsan och kliade lite i ögonen idag.

Just nu tar årsboken upp all min tankekraft, ändå känns det inte som att jag gör nånting. Det slutar ändå alltid på Purpose Games, haha.

Nej nu måste jag koncentrera mig. Om nån timme ska jag iväg till Kyrkmössen.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: dudie

jajamensan de e den från myrorna, hela 85 spänn stört dyrt! men du, du skulle ju ta kort på din marimekko klänning:)

2008-05-05 @ 22:05:11
URL: http://dudie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0