Rostade mackor is the shit

Jag tog tunnelbanan till Fridhemspan imorse för att ta 3:ans buss därifrån till Stadshuset. Tror ni då inte att det blir rökutveckling i Västermalmsgallerian så att polisen spärrar av, bussen blir jätteförsenad och jag inte hinner fram till Stadshuset i tid för visningen? Suck. Jag ska börja jobba om 4 veckor liksom, jag måste gå på de där visningarna. Jaja. Jag tog mig in till stan istället och provade massa skor på Topshop. Deras skor är ju helt underbara, hittade tre par som jag blev kär i. Tyvärr är de ju sjukt dyra, åtminstone dyrare än något jag har råd med, så jag får vänta ett tag och se.

Vid elva-tiden var jag i skolan och mötte Andreas. Vi gick ner och åt lunch med Helena, Camilla och Parla. Sen hade vi filosofi och såg en film om en filosof vars namn jag inte kan stava och sen gick jag iväg och sminkade mig för att  vi skulle ta foton till årsboken. Modereportage i biologilab-salen, haha. Det gick väl sådär. Vi blev inte alls särskilt nöjda. Fuck. Menmen...

På engelskan hade vi prov, jag tror det gick ganska bra. Var bara så sjukt hungrig hela tiden, så det var härligt att komma hem och äta rostade mackor med ägg och dricka te. Mmmmm.....!!

Jag har just skrivit klart talet till svenskan imorgon, måste säga att jag blev riktigt nöjd. Ett födelsedagstal till pappa blir det, nu jävlar ska jag öva in det här!

Snart måste jag börja göra mig iordning. Klockan sju ska Fanny och jag ses vid Hornstull, vi ska gå och äta och se ett band som spelar 60-talsmusik på restaurang Sjöhästen, vi är grymt taggade! Jag kanske till och med tar ett foto på min outfit, jag kommer vara grymt snygg! :P

Kommentarer
Postat av: Kevin

Låter som att ni kommer ha en trevlig kväll! Låt oss se din outfit senare. :D

2008-05-15 @ 18:20:18
URL: http://garykevin.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

den har jag också smakat på :P jag kokade tomtegröt på den mjölken förut oh det blev jättegott! ;D

2008-05-16 @ 14:34:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0