The Women!

Oj, jag har inte berättat om gårdagskvällen! Det var iaf helt underbart, Fanny och jag var fett snyggt klädda i fett 60-taliga kläder och The Women var så sjukt bra! Och snygga. Och bra. Och så var det en jättesöt bebis inne på restaurangen som var på fetaste partyhumöret och dansade vildast av alla. Efter spelningen började den assnygge basisten prata med oss och gav oss varsin skiva för att vi var så passande klädda. Haha, I love it. Det här kan jag leva på länge.

Dagen har varit ovanligt händelserik för att vara en skoldag. På lektionerna, alltså. På religionen hade vi läxförhör och på franskan fick vi lyssna på vår skiva med våra texter som vi spelade in innan påsk. Till lunch var det bakad potatis med jätteäcklig röra. Fick fylla på med lite fil med solrosfrön, det var iaf gott.
På svenskan höll jag talet och det gick rätt bra. Jag pratade alldeles för snabbt som vanligt men i övrigt gick det bra.

Mamma och jag har ätit kycklinggryta och sen åt vi getbrie. Alltså brieost gjord på getmjölk, jag kan varmt rekommendera det! Nu sitter jag och dricker te och lyssnar på The Women (såklart) och ska snart börja fixa till mig lite. Det är skiva på Viperroom som gäller ikväll och temat är film! Istället för Annie Hall blir det Bonnie (utan Clyde) ikväll. Bonnie känns lite roligare, även om jag inte klär ut mig lika mycket så är det alltid roligt att klä sig fint och kvinnligt.

Det enda jag har kvar att göra nu är årsboken, som ska redigeras färdigt och skickas in på söndag. Sen är det den där franskuppsatsen, men den blir nog rätt kul att skriva. Aaah, underbart! Frihet!

Det är 20 dagar kvar till studenten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en underbar fredag!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-16 @ 20:33:28
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-16 @ 20:38:32
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0