Tvätta fönster

Lagom bakis har jag idag lyckats tvätta fönstren i mitt rum, beställa tårtor till studentmottagningen och pysslat med mina gojibärsplantor. Har inte fått i mig så mycket mat idag men för en stund sen kokade jag pasta och gjorde tomatsås, det blev tyvärr ganska smaklöst. Men jag har lite brieost och choklad och jordgubbar som jag kan lyxa till det med :P

Jag har även hunnit med att skriva lite franska idag, så nu är hela två sidor skrivna. Ska försöka skriva lite mer nu, innan jag åker och möter upp Parla. Vi ska till Emilie på en sista franska-getogether :) Måste ringa Hugo och Andreas också.

Hoppas ni har en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! vore assjysst om du bara klickade på den här länken: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8992 och hjälpte mig vinna respengar! du kan själv gå med i tävlingen om du vill också. :D

2008-05-31 @ 19:04:10
URL: http://Lanilillstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0