jappdetvardetdet

I sista stund kom jag på all musik jag vill ha med mig till Paris så nu sitter jag och rippar massor av skivor i Zune. Morfar var här och åt ikväll. Jag åt sjukt mycket, man måste ju passa på när det finns vällagad mat. Antar att vi inte kommer lägga alltför mycket energi på det de närmaste månaderna. Framförallt kommer jag freaka ur varje gång jag ska försöka laga mat på grund av den undermåliga utrustningen, så att säga.

Men jag ska inte klaga. Allt är bra. Om man bortser från det faktum att mitt hår är liiite för långt. Ska korta av den en aning inom den närmaste framtiden.

Nej nu känner jag att jag borde vara betydligt mer rastlös än vad jag är. Kanske borde kolla min lilla checklista en gång till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0