Robyn!

Nu ska jag soka jobb. Fuck. Hur fan sager man det pa franska liksom och var fan ar fragetecknet pa franska tangentbord.

Igar kvall var Anna och jag pa Robyn i en nedlagd bordell, det var stort bra. Om man bortser fran folk som stod langst bak och betedde sig som de fulla svenskar de var.

Jag hade skitmycket grejer att skriva om som jag nu har glomt bort totalt. Kanske ville jag uttrycka min fortvivlan over den mangden pengar jag lade ner pa skonhetsprodukter igar, vi ska inte ga in narmare pa det.

Och Disa, vi vantar pa dig, var fjarde baddfatolj star ledig och bara skriker efter dig! Grattis till jobbet forresten :D

Nu ska jag ga och dela ut CV:n. poussch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0