En annan( )dag

När vi bodde i Clichy löpte vi ständigt risk att drabbas av magsjuka då vårt kylskåp snarare tjänade som värmeskåp. Nu har vi det motsatta problemet - det vi stället längst bak i kylen fryser till is. Tyckte det var jättejobbigt först, typ när jag hittade klumpar av fryst sallad, tills jag tog ut en yoghurt och upptäckte att det var världens enklaste sätt att göra yoghurtglass. Sitter och avnjuter en i detta nu, det är sjukt najs. Behövs efter en sån här dag. Pomenerade hemifrån mig till Eiffeltornet - gick längs Seine och grillades i solen. Det var underbart. Får se om jag går ut och träffar Sarah m.fl. vid kanalen men det skulle vara najs att avrunda långhelgen med en hemmakväll. Har varit ute fyra kvällar i rad nu - igår åt vi middag på Chartier. Vi stannade till långt efter stängning, pratade och hade roligt åt våra bordsgrannar. Vi gick vidare till Chez Jeanette och drack lite vin och sen delade Sarah, Caroline och jag på en taxi hem. Taxichauffören var fett bitchig.


Kommentarer
Postat av: snygg fransk kille på tunnelbanan

hallo marie ca va mon amour

2009-04-14 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0