Söndag med tillbehör

Söndagsångest i full gång. Det är inte ens fint väder ute. Men nog ska man ta sig ut ändå. Jag kan ju meddela att jag inte tänker göra den här söndagen till ännu mer av en söndag genom att genomföra den där nödvändiga städningen. Det får bli imorgon.

Kanske ska jag ringa Sarah och föreslå söndagsmiddag på Chartier? Kanske ringa mamma. Kanske tända ljuset i rummet. Kanske tänka på allt positivt nästa vecka innebär som får mig att glömma att jag måste gå till jobbet. Träffa C och styra en spännande dejt med DB(hahahahahah). Sen har vi ju faktumet att det är Valborg på torsdag vilket, förutom fest, innebär att vi är lediga på fredag!!! Fyradagarsveckor måste vara det bästa som finns.



Nu tände jag ljuset här inne. Och nu känns det inte så farligt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0