Fredag

Kan ju lika gärna ge upp och blogga lite, har inte så mycket mer för mig för tillfället. Njuter bara av att det är helg. Väntar på att Anna ska komma hem så vi kan dra till Monoprix och storhandla inför helgen. Megadunderhandla snarare, vi ska handla för tre dagar framåt plus att det är fest på g imorrn så då blir det ännu mer. Har fetaste planerna på grejer att baka, får se hur mycket jag pallar.

Jag hade visst inte så mycket att skriva ändå? Jo att jag lyckats till 100% med min sockerfria kost fram tills igår, då Anna och jag gjorde en sats chokladbollssmet och åt upp den utan att bry oss om att rulla bollar av dem först. Det var stört najs, dock mindre najs att vakna morgonen efter och fortfarande vara mätt. Jaja. Bakgrunden till denna detoxkur är att jag blev så avtänd på godis o dyl i helgen när jag drog nytta av min lilla Stockholmsvistelse och köpte lösgodis för 130 spänn som jag, med lite hjälp av mina colocs, slukade på två dagar. Typ inte okej. Så den här veckan har det mest blivit sallad och soppa, tur att man jobbar på ett ställe där man kan få sånt gratis.

Nej nu ska jag sysselsätta mig med nåt, återkommer när jag har nåt vettigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0