Bastu

Okej jag ger upp. Och bjuder dig på en glass när vi ses nästa gång.

Kanske tar och lägger upp nån bild från söndagens 21års-firande. Så himla bra att ha fest på en söndag, mindre bra att det var 30 grader och gassande sol och man försökte släcka törsten med vin..? Nåja. Framåt kvällen kom grannens dotter, som väl var i tvåårsåldern, ut och ville leka. Vi lekte med ballonger och dansade ringdans. Och så lyfte jag upp henne i min famn och dansade lite och så fick jag en kram och en puss på kinden. Jag tror jag grät en skvätt.

JAG HAR 4 DAGAR KVAR PÅ JOBBET

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sakna ditt sällskap på pop dakar på lördag! :'(

2009-05-26 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0