Sol

Igår blev det bulgur, merguez och rosa champagne i Parc Beleville med Anna och Sarah. Planen var att fortsätta hela kvällen men solen gjorde mig dåsig och sen när vi blev utslängda (varför stänger de jävla fransoserna sina parker klockan nio?) gick vi hem till oss och blev ännu tröttare. Satt och flummade ett tag men somnade nog vid midnatt.

Idag är dåsigheten ännu värre. Vaknade innan tio och var hemifrån innan tolv. Promeneradde länge i den gassande solen. Strosade runt på loppis och köpte två klänningar för sammanlagt 3 euro. Satt och läste på en bänk en stund. Sen åkte jag hem för att en halvtimme senare gå ut med Anna igen och gå en ännu längre promenad.

Om en stund ska vi gå och handla och laga middag. Ikväll är planen utgång och jag känner på mig att det får bli massor av kaffe och/eller redbull för min del för hur ska jag annars klara det här? Jag känner mig själv, när jag behöver sova kan jag heöt enkelt inte. Önska mig lycka till helt enkelt, jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0