Tisdag

Bortsett från att min manager blev sur på mig i förmiddags efter ett megamisstag i kassan så har dagen gått riktigt bra. Åt lunch med Antoine och pratade relationer, apropå att han numera är singel. Har lovat att presentera honom för mina tjejkompisar, säg till om du är intresserad. Han är världens gulligaste.

Promenerade till Bastille efter jobbet. Handlade havregryn, sesampasta, bröd och ägg, alltihop ekologiskt. Ikväll ska jag ut med C så jag sitter och dricker kaffe och ska snart gå och tvätta håret.

Dagens bästa måste ändå varit upptäckten att vi är lediga på fredag. Gud bestämde sig för att lyssna till min bön och införde fler fyradagarsveckor. För bra för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är intresserad/ D

2009-05-06 @ 00:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0