Veckans rolighet.

Igår kväll gurglade jag min första dos Listerine. 30 sekunder ska man gurgla, står det. Jag klarade knappt 10 första gången, det kändes som att insidan av mina kinder skulle brinna upp. Nu, efter tredje gånger, känner jag mig stolt över att klara säkert... 12?
Dett är en del i den nya offensiven jag inlett mot min mun. Ordentlig borstning, speciellt av tandköttet, tandtråd och detta fantastiska Listerine. Min mun är alldeles öm.

Ungefär så spännande är det just nu. Min lediga tid ägnas åt studier av det stora landet i öst och allt jag gör är att längta tills tentan är över.

Fick btw tillbaka delkontrollen idag. Det gick BRA.

Nehej nu fick jag ett trevligt telefonsamtal som jag tänkte ägna mig åt en stund. Sen sova.


Kommentarer
Postat av: Anechka

Var inte ledsen. Jag har gjort en tabell där jag använder min katt som testdjur i ett omfattande kattmatstest. Plus att jag joinat en community för katter. Jag har också ett skitintressant liv.

2009-11-20 @ 20:30:56
URL: http://vagabonddiaries.blog.ru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0