"Jag tror inte du är så smart"

Fredagen var rolig. Vi dansade med glowsticks till bra musik. Och köpte Redbull på Ica, det är också en rolig historia som vi kan ta en annan gång.

Nu tänker jag skryta om att jag gick och tränade klockan elva på lördag förmiddag. Så, nu har jag skrytit om det.

Planen var att jag skulle plugga HELA lördagen men det gick segt. Och visst kändes det mer lockande att gå och se "En dag i Moskva" med mina partikamrater. Nyöversatt till svenska av vår kära Anders. Fett med mys.
Efter filmen dissade jag dem för att träffa Erika och Oskar och lite andra människor. Vi drog runt mest hela kvällen (för oinvigda kan jag berätta att det var kulturnatt här i Uppsala så hela stan var ute och drog runt). Vi skulle gå på spökvandring på slottet men jag bangade i sista stund och gick hem och sov.

Igår jobbade jag på söndagsfikat. Jaja, gratis mat fick man åtminstone. Jobbade med en fransos, en japanska och en amerikanska. De var väldigt stereotypa allihop. Det var mysigt.

Och nu är det måndag. Det är ofta måndag. Lite för ofta, faktiskt. Idag har jag hur mycket föreläsningar som helst. Bara att sätta igång.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0