Växjö

Igår var jag ute i Växjö. Det hann dock inte hända särskilt mycket innan vi gick hem. Idag sov vi länge, Adrian är överyckig för att jag har mitt mobila bredband med mig. Då stillades hans fb-abstinens, tack för den liksom.
Nu sitter jag och tittar på när han lagar fläskkarré med makaroner till mig. Har ångest för allt plugg jag inte hinner med nu när jag är här. Jaja. Det tas igen. pusspuss

D: Nationskrav, ja. Gick med i Kalmar, det är typ litet och mysigt och de har massa roliga klubbar på helgerna. Med ryska namn, yeeha! Vi har också faddergrilning nu i veckan, på måndag. Kommer bli fett med bra.


Kommentarer
Postat av: Adrian

<3 det bästa var ju du ändå

2009-09-12 @ 18:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0