Vad jag har för mig nuförtiden

I äkta jullovsanda har jag vänt på dygnet de senaste veckorna. Somnar kockan tre och vaknar klockan tolv.Bli inte rädda nu barn, detta är något radikalt i min värld. Jag är väldigt jobbigt hurtig och morgonpigg i vanliga fall.

Jag har ätit frukost, druckit te och snabbkaffe med mjölk. Svarat på Érikas socialpsykologifrågor om mina konsumtionsvanor. Det var spännande. Sånt borde man göra oftare, man plockar fram så mycket som man inte visste om sig själv.

Har läst gamla inlägg av Michaela Forni. Det är inspirerande. Funderar på att skaffa lugg igen men vet att jag kommer ångra mig. Målet nu är att få håret långt igen. Och göra något åt min hårfärg. Färga det mörkare. Precis som jag gjorde i augusti. Nu måste jag göra om det. Vad är det för fel på mitt hår? Hur jag än färgar det blir det alltid rött efter ett tag.

Nu lyssnar jag på Le Sport på Spotify och Adrian spelar trummor till. Nu bytte vi till Stevie Wonder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0