Att känna tacksamhet

Det finns saker jag skriver om här och saker jag skriver om på andra ställen. Jag har inte skrivit så mycket här den senaste tiden.
Det har varit helg. Jag har varit i Stockholm, hittat min andra hälft på 20% rea på Indiska, firat födelsedagar med gamla kollegor. Missat tåget och promenerat i Stockholmsnatten. Jag har bakat kakor, ätit kakor, bjudit på kakor. Träffat folk, firat en till födelsedag, skrattat och gråtit.
Ikväll dansade jag och fick jag en välbehövlig endorfinkick. Ångestmolnet över Anna Karenina lättade lite.
Nu ska jag dricka te och läsa Grundgropen. Deprimerande och vackert.

Kommentarer
Postat av: D

Du är sötast!!!!! puss puss

2010-04-02 @ 01:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0