Vädersjuka och hur man botar den

Firade med lunch på Hugos och två par nya solbrillor. På vägen hem köpte jag en liter spanska jordgubbar. Jag har nån grej emot jordgubbar som inte är svenska, det är liksom att ta ut glädjen i förskott men igår kunde jag inte låta bli. Vädret gav mig huvudvärk och gjorde mig alldeles trött, yr och illamående och allt jag var sugen på var jordgubbar och iskallt vatten. Gick hem, åt jordgubbar och försökte ta en powernap. Gick såklart inte. Vaknade, hällde i mig några liter vatten till. Sen åkte jag hem till Erika och åt pizza. Fy tusan vad gott det var och jag mådde så himla mycket bättre efter den.
Nu ska jag städa. Sen ska jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0