Hej världen

...men så väljer ju jag att se världen från den ljusa sidan. 10 underbara människor tillhörande de där 94 procenten av Sveriges befolkning var hemma hos mig på rysk middag i fredags. Det var så himla bra. Sen gick vi ut och dansade. Det var röj.
Lördagen inleddes med linssoppa i trevligt sällskap på café Linné och fortsatte med firande av Chiles 200-årsdag. Tydligen pallades det äpplen men det märkte ju inte jag då jag i vanlig ordning somnade vid midnatt nån gång.
På själva valdagen sken solen. Anna-Maja och jag vandrade längs loppisen på Hägerstensvägen och fyndade koftor, fräna dojjor, telefoner och rosetter. Sedan skildes vi åt och jag åkte hem och röstade i sista minuten (sista timmen åtminstone). Det kändes bra. Lite väl odramatiskt, kanske.
Hemma hade det inte städats sedan slaget vid Poltava så jag röjde undan lite innan jag kröp upp i sängen med te och Marabou Sensation och valvakade. "Varsågod" sa jag och grät en skvätt när de talade så fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Erkännande: Jag är inte en av dedär 94 %. JAG KRYSSADE JIMMIIIIIIIII

2010-09-25 @ 00:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0