Rysk film och heta latinamerikanska rytmer

Jag sover så fruktansvärt mycket nu för tiden. Säkert tio timmar per natt. Sedan äter jag frukost och tillbringar förmiddagarna i sängen med tebaljor, kaffekoppar, dagstidningar, korsord, böcker och bloggar.
Det skrev jag igår. Idag steg jag upp klockan åtta. Balkongdörren har börjat krångla igen. Svinkallt är det och kylan letar sig igenom hela mig, gör mig inte bara småsnuvig utan även smått handlingsförlamad. Men jag kan sköta det mesta från sängen just nu. Det är mycket på g, men mejlplanering och översättningsövningar går bra. Tills KinoRurik, de Ryska Kvällarna och föreläsningarna verkligen sätter igång och jag måste stiga upp för att baka till alla dessa möten och faktiskt redovisa det jag gjort.
Men det är ju skoj, allt det här. Var dessutom på Sivia Matcenter idag och köpte picklad vitlök, currypasta och ajvar. Strax ska jag på Dans Fuego på Friskis. Fruktansvärt töntigt och fruktansvärt roligt. Hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0