Dostojevskij sätter standarden

Det är något med mig. Har varit den senaste tiden. Sover dåligt, piggnar till och blir sjukt peppad på förmiddagen för att knappt orka hålla ögonen öppna på eftermiddagen. Idag mår jag till och med lite illa och har den där sjukdomskänslan i hela kroppen. Jag tänker inte bli sjuk igen. Det suger ju.

 

Så ikväll struntar jag i allt vad debatt med Gudrun Schyman och 20års-kalas heter (tänk att man alltid lyckas göra upp alla planer på en gång och sen inte genomföra dem) och stannar hemma i soffan. Jag har börjat läsa en bok som redan fängslar (Mästaren och Margarita hade hunnit bli utlånad men Anteckningar från ett källarhål visade sig vara en fullträff den med) och ska kanske kolla in filmatiseringen av Brott och straff. Sen SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0