Att ta sig i kragen

Hej på er.

 

Jag är på väg tillbaka. Hoppas jag.

 

Jag blev så glad över att kunna göra er glada, tack för att ni skrev så fina kommentarer. Att matblogga är roligt. Jag ska fortsätta med det. Hamnade nog bara i en svacka.

 

Men det har hänt andra grejer. Oscar gav upp, Oscar II föddes, frodades, levererade och dog. Jag har varit på cocktailparty och finbrunch. Firat valborg och segerdag. Dansat Bollywood inför 200 personer och sett snygga människor dansa swing på Reginateatern.

 

Tagit några fina matbilder. Lite har jag lyckats åstadkomma, trots den allmäna bristen på pepp. Men nu är den nog på väg tillbaka. Har massor av saker att se fram emot. Tänk om vädret bara vore en av dem.

 

Nu hurtar jag iväg till gymmet. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anechka

Hurra! Mästarinnan Marie är tillbaka! <3

2011-05-30 @ 08:34:16
URL: http://vagabonddiaries.blogs.ru/
Postat av: LISA

SVAR: Åh smart! Jag smälter smör i stekpannan, pressar 1-2 vitlökar i och sedan lägger ner bröden. Låter dom suga upp allt smör och sen torrsteker liksom :)

2011-06-12 @ 19:07:32
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0