28...

Efter dagens shoppingrunda med Andreas har jag nu inhandlat min 27:e och 28:e klänning. Känns bra. Eller inte. Det går bokstavligt talat inte att få in någonting mer i min garderob, och de nya klänningarna ligger ändå kvar i sina kassar... Jaja, jag får väl ta en rejäl garderobsrensning nån gång framöver när jag orkar. Känns som jag rensar garderoben hela tiden, men de är ständigt överfull. Ändå får jag den där hopplösa känslan av att inte ha något att ta på mig varje gång jag öppnar garderobsdörrarna.

Det var kul att träffa Andreas iaf. Vi sågs i Gamla stan och tog en fika på Muren. Nästa gång vill jag sätta mig i fönstret, så himla mysigt! Sitta där och dricka varm choklad och mysa en hel eftermiddag!

Kallt var det idag. Termometern visade 7 grader så jag satte på mig min korta svarta jacka/kavaj och den gröna paisleymänstrade sjalen från Berlin, men gud vad jag frös. Längtar tills jag får halsduken som H<3 har gjort.. :P

Skriver mer senare, tänkte lägga upp lite mysiga bilder också :)

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0