Maskerad!

Maskeraden igår blev riktigt lyckad, älskar att folk verkligen anstränger sig för att göra det bra. Det en julgran, en mexikan, smällkarameller, dagis/lågstadiebarn, Kim Jong-Il, österrikare, Åke i Bert och massor av andra kreativa idéer. Och så Hugo och Hugolina förstås! Riktigt snygga blev vi när vi väl var klara och folk verkade gilla det. Och vad hade vi gjort utan Inès som hjälpte oss att sy kläderna? Okej, hon gjorde faktiskt nästan allt. haha, tack! Annars vet jag inte hur det hade gått... Lägger upp bilder senare ikväll eller imorgon.

Jaja, kvällen var väldigt trevlig iaf och alltid lika mysigt att sova hus H<3. Vi var rätt sega imorse och gjorde inte så mkt, höll på att somna igen på eftermiddagen, men sen var jag tvungen att åka hem för klockan fem skulle jag vara hos mormor och fira hennes födelsedag. Mormors födelsedagsfiranden är alltid väldigt trevliga, vi dricker glögg och äter trerättersmiddag, självklart alltid mormors goda nötmarängtårta med hallon till efterrrätt!

Nu ska jag göra te och kolla om det går nåt bra på tv. Hemmakvällar är fan underskattade. Har också börjat uppskatta tv-tittande enormt mycket de senaste åren eftersom jag gör det så sällan. När jag väl gör det njuter jag av att bara kunna luta mig tillbaka is offan och få all underhållning serverad på silverbricka utan att behöva göra nånting själv. Aah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0