Härliga, fria dag!

Jag kände mig jävligt ambitiös när jag gick upp kvart i sju imorse för att gå på franskan, dagens enda lektion. Vi gjorde nåt flummigt prov som en del andra elever i Sverige gör också och den som får bäst resultat får åka till Québec (stavas det så?) en vecka i mars. Jag är faktiskt inte särskilt intresserad av att åka dit men när jag ändå var där kunde jag ju lika gärna göra provet.
Efter lektionen minglade jag runt lite och nu är jag hemma igen. Vi har resursdagdag idag från kl 12 men eftersom jag i princip har håltimme fram till 12 så börjar min resursdag redan nu. Det känns jättehärligt, gick runt och var glad igår för jag visste att jag skulle ha en helt fri dag idag. Det känns underbart. Jag har ett enormt behov av att vara för mig själv ibland och att ha en dag helt till mitt förfogande är helt fantastiskt. Man kanske skulle ha börjat på Jensen och gått halvdagar istället..? haha, lite sent påkommet kanske. Jaja.

Meningen med resursdagen är att vi ska jobba med våra projektarbeten och det ska jag faktiskt göra. Åtminstone litegrann. Utöver det ska jag väl gå till Organic Green och äta lyxlunch, köpa ny mascara, läsa Pygmalion (engelskaläxa till nästa vecka), läsa Tåbb med manifestet, dricka te, kanske ta en promenad, möjligtvis träffa Fanny lite senare..? Och så ska jag väl uppdatera bloggen lite ibland, gillar att dokumentera det jag gör.

kram!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-13 @ 11:10:11
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: SOFIA

Ja det var underbart gött! Tråkigt att fortfarande läsa franska! Jag gjorde det från 6-2:an Shit mad trött man blir!

2008-02-13 @ 11:11:26
URL: http://lindeer.blogg.se
Postat av: SOFIA

Ok vad gör du för arbete då?

2008-02-13 @ 16:02:24
URL: http://lindeer.blogg.se
Postat av: Bella

Låter ju jätteskönt. Men om du gått på jensen kanske du inte uppskattat det lediga lika mycket.

2008-02-13 @ 16:47:56
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0