Nya byxor

Tog en timmes promenad och det var jättehärligt. Hade min randiga klänning, en tunn stickad tröja, ziptröja och halsduk och jag frös inte! Underbart.
Någonting ovanligt hände under denna promenad; jag köpte ett par byxor. Gick förbi Weekday på Drottninggatan och såg att de hade en del plagg som det fortfarande var 75% rea på så jag smet in och hittade ett par assnygga randiga byxor. Provade ett par 29:or men de var för stora så det blev 28:or istället, yayy! haha... Min kamera har inga batterier just nu men ska ladda den och lägger förhoppningsvis upp bilder senare idag eller imorgon :)
Jag provade en svart t-shirt till byxorna också och den satt jättebra och passade till jeansen men jag hade inte råd med den för jag visste att jag knappt har några pengar kvar på kontot... Har förvsunnit jättemycket de senaste dagarna i form av betalning för studenttröja och NV3B:s skiva för både mig och Hugo. Jaja, glädjande är ju iaf att studiebidraget kommer nästa vecka och att Hugo och Fanny är skyldiga mig sammanlagt 470 spänn, yayy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0