Hemma

Museibesöket imorse var helt okej, förutom en överflödig film som de visade. Gråtande barn och gamla sjuka människor och folk som dog av rasande isblock... herregud.

Efter museet åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch. Sen fick vi reda på att vi tydligen hade svenskaläxa tills idag som ingen visste om och min känsla a att vilja gå hem växte sig ännu starkare. Så efter mycket om och med gjorde jag det. Gick hem, alltså. Har så låg frånvaro att jag kan unna mig att skippa några lektioner med gott samvete. Det är ändå ingenting viktigt som händer idag.

Vad ska jag då ägna eftermiddagen åt? Ja, först och främst tänkte jag skriva klart engelskaläxan och mejla den till min engelskalärare. Jag borde också göra klart de där frågorna vi fick på latinet igår, det som de sitter och håller på med på latinlektionen just nu.
Projekarbetet borde också tas tag i. Nu har jag ju alla mina anteckningar hemma så att jag kan skriva en bra bit. Ska eventuellt samla mod att ringa en tredje skola också och kanske fixa intervju där, för på Stefanskolan verkar det gå lite segt just nu.
Annars tänkte jag dricka te och äta grapefrukt och ta en promenad lite senare.

Vi hörs! puss

Kommentarer
Postat av: Olessia

hoppas det går bra med pluggandet :)

2008-01-22 @ 16:26:17
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Olessia

hoppas det går bra med pluggandet :)

2008-01-22 @ 16:26:21
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag tycker synd om dig som har s¨å mkt att göra i skolan. Jag förstår dig att du skippade en lektion jag gjorde faktiskt samma sak jag =)

2008-01-22 @ 16:33:48
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: Mode och skönhet

Svar: Jo de är sant att hon har fint hår! Men tyckte personligen inte att de såg så illa ut med en peruk heller :) Tillskillnad från vad det kunde ha gjort ;)

2008-01-22 @ 16:44:16
URL: http://beautycase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0