Nervöst

Mamma ringde och väckte mig klockan nio, det var bra, så slipper jag stressa.
Nu har jag ätit frukost och ska strax dricka te, förhoppningsvis känner jag mig lugnare då. Snart ska jag nämligen ringa det där samtalet till Globen och söka jobb. Jag gillar verkigen inte att ringa till folk jag inte känner, jag tycker det är jätteobehagligt.

Det värsta är nästan att det faktum att jag har massa annat att gra idag också (gå till banken och sen träffa Hugo och sen ledarmöte) gör att jag inte riktigt kan njuta av min sista jullovsmorgon, utan måste hela tiden hålla koll på klockan och ringa det där obehagliga samtalet ganska smart, för att sen direkt hoppa in i duschen för att hinna iväg till banken ganska tidigt...

Nej usch, förhoppningsvis släpper den här känslan efter att jag har ringt. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag förstår precis hur du känner kring samtalet men ta bara telefonen och ring då hinner du inte bli nervös!

2008-01-07 @ 10:25:07
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0