Nu ere fest

Lovade ju att skriva nåt mer och inte för att jag tror att jag har särskilt många regelbundna läsare som jag kan göra besvikna, men ändå. Nåt vill jag skriva. Hugo och jag har varit på ICA och handlat frukt och vispgrädde och nu ska vi göra fruktsallad att ha med oss.

Just det, Anna och jag var och beställde studentmössor, tihi. Det här ska bli kul. Hugo och Robin däremot tänker beställa VANLIGA studentmössor, vanliga vita, utan Franska Skolans ränder. Förrädarae! Så kan man ju bara inte göra! Får försöka tala dem tillrätta...

Måste borsta håret nu, längesen jag gjorde det. Nån som har nåt bra hårtips till mig? :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar; Det är olika, jag går halv dagar, varannan vecka förmiddag och varannan eftermiddag. När vi går eftermiddag börjar vi runt 12:30! :)

Jag veeeeet! Det var SÅÅÅÅ nära att jag gjorde det. Men jag höll mig!

2008-01-12 @ 14:39:12
URL: http://juliapetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0