Soppa, naturkunskap och m-värk

Maaaah vad jag är spänd i hela magen och ryggen, jävla mensvärk! Det gör inte direkt ont, jag är mest spänd och varje gång jag rör på mig hugger det till nånstans nere i magen. Värst är det när jag sitter upp, det är bättre att stå upp eller halvligga/ligga. Men det kan jag ju inte göra, måste ju Facebooka mig lite och läsa alla bloggar jag inte har läst idag.. :D

Kvällen har till stor del ägnats åt naturkunskapsplugg, jag vill ha MVG på det här provet. Förutom det har vi lagat och ätit middag; vi gjord en jättegod soppa på kronärtskocka, timjan och mascarpone, strödde rostade hasselnötter över och åt Vilmas goda knäckebröd till :)

Precis som Bella skrev i ett inlägg idag, så dyker det hela tiden upp en massa tankar och idéer i mitt huvud som jag tänker att jag ska blogga om men sen glömmer jag bort dem... jaja, kanske skriver nåt mer djupsinnigt senare ikväll om jag orkar (kan ju faktiskt tillåta mig själv att vara uppe liiite längre ikväll eftersom jag börjar 12.20 imorrn). Annars kan jag nästan lova att en ute- och innelista kommer upp imorrn :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha ja vi borde verkligen ha anteckningsblock tycker jag =). Oh mensvärk vet hur det känns usch usch prova på varm mjölkchoklad sjukt gott och hjälper verkligen haha!

2008-01-09 @ 21:57:21
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0