Tankar

- Känslor. Nej, jag vet inte vad jag känner. Men du fattar ju inte det. Och det blir inte lättare att prata när du blir arg för det.
- Frukt. Något jag är enormt sugen på just nu. Det enda vi har hemma är ett granatäpple och några bananer. Jag vill ha päron, clementiner, kiwi och hallon. Vi har hallon i frysen tror jag men dem ska jag spara tills imorgon bitti. Ska gå och kolla om vi har juice hemma.
- Projektarbete. Hur mycket av betyget hänger egentligen på om jag får igenom det där andra studiebesöket? Det känns nästan som att jag inte vill göra det nu, jag har varit på dem och tjatat så mycket. VG i projektarbete är väl inte katastrof?
- Improvisationsteater. Min kärlek väcktes på nytt ikväll, kanske skulle man börja med det regelbundet igen?


Kommentarer
Postat av: Therese

tack så mycket., det hade jag också :D

2008-01-20 @ 10:44:57
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Maya

svar: ja jag gillar verkligen den där hårfärgen jag med :D har du inte den nu längre då?

2008-01-20 @ 11:13:20
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0