20 och en halv timme kvar

Haha, projektarbetet har verkligen tagit över mitt liv. Men nu är det snart över! Imorgon kl 12 ska det lämnas in, fyfan vad skönt det ska bli, helt galet! Det jag har kvar att göra nu är att skriva lite mer på analysen, ta bort ett stycke som mamma tyckte lät olämpligt (haha), hitta alla källor och skriva fotnoter och referenser samt möblera om lite i uppsatsen. Just det, måste ju skriva en sammanfattande inledning också. På franska. Suck.

För att prata om nåt trevligt kan jag ju berätta att jag var och hälsade på Hugo igår, det var trevligt och aningen för intensivt (?). Han verkade må bra men kommer inte tillbaka till skolan innan lovet. Ska åka hem till honom imorgon igen :)

Nej, nu jävlar ska det bli projektarbete av! Uppdaterar förhoppningsvis om några timmar. Bisous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0