Nummer 28... *host*

Två plagg till sålda :) Hon var lite mer kräsen, hon på Little Shop of Fashion (det var där jag var nu) och tog bara en tröja och ett bälte. Kanske kan gå till typ Judiths med de andra kläderna? Eller lägga upp annonser på Blocket.

Medan jag stod och väntade på min tur (det är ju inte bara jag som vill sälja mian gamla kläder) så var det en kvinna i butiken som kollade på klänningarna som hänger precis vid ingången och så tog hon precis den klänningen jag hade suktat efter i en månad och gick och provade den. Jag kände allt hopp svika mig, för jag ville verkligen ha den där klänningen. Lyckan vände dock en stund senare när hon kom ut ur provrummet och sa att den var för liten. Yayy! När jag hade visat upp vad jag hade för butikens ägarinna så kilade jag snabbt som attan in i provhytten med den fantastiska gröna klänningen, provade och upptäckte att den satt som gjuten! Så nu är den MIN! Ska lägga upp en bild nån dag. Ha inte för stora förhoppningar bara, det tar lång tid innan jag skrider till handling. Jag kan säga att den är jäkligt snygg, lite 60-talsfuturistisk, en klänning som nästan kan användas som kappa.

Nu ska jag dricka en kopp te och om en timme ska jag möta Hugo och de andra Lingolympiadarna i Gamla Stan och äta middag och snacka lingvistik och Lingolympiadresa till Bulgarien.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0